Yksi yhteinen nimittäjä kaikille töilleni on halu ymmärtää syvällisesti asiakkaan liiketoimintaa. Ymmärryksen pohjalta pyrin suunnittelemaan markkinointiviestintää, joka ratkaisee asiakkaan ongelman laadukkaasti ja raikkaasti.
Olen toiminut graafisena suunnittelijana, AD:nä ja projektipäällikkönä mainostoimistossa yli kymmenen vuotta, rakennusliikkeen markkinointivastaavana kolmen vuoden ajan ja nyt viimeiset seitsemän vuotta yrittäjänä. Työni on sisältänyt niin brändi- ja konseptisuunnittelua, graafista suunnittelua kuin sisällön suunnittelua moniin eri kanaviin.
• Strateginen näkemys markkinoinninsuunnitteluun ja toteutukseen.
• Taito luoda näyttäviä, yhtenäisiä ja brändiarvoa kasvattavia visuaalisia
ilmeitä ja ytimekästä viestintää.
• Kaiken kehittämisen keskiössä on asiakaslähtöisyys ja tuloksellisuus.
• Vahva toimialakokemus rakennus- ja elintarvikealalta.
• 20 vuoden monipuolinen kokemus brändimarkkinoinnin, visuaalisen ilmeen ja sisällön suunnittelusta.
• Suunnitteli Fodelian yritysilmeen ja markkinointimateriaalit (Fodelia voitti European Small and Mid-Cap Awards 2020-kilpailun Rising Star -sarjan.)
• Suunnitteli Parhaat sijoittajasivut FirstNorth-sarjan 2020 sekä 2021 voittaneen Fodelian sivuston.
• Vastasi Jukkatalon brändiuudistuksesta ja markkinointiviestinnästä talon ulkopuolisena mainostoimistona Jukkatalon voimakkaan kasvun aikana 2015-2019.
• Muurametalojen markkinointivastaavana 2011-2014.
• Muita rakennusalan referenssejä: Perustava, Rakennus-Hanka, Tiivi, Pihla, Mammuttikoti ja Sanka.
• Elintarvikealan referenssejä: Porin Leipä, Sarpi, Huhtahyvät, Juustoportti ja Kalatori.
• Irti-asiakaslehden taitto, joka voitti Suomen postin järjestämän Vuoden asiakaslehti -kilpailun 2003.