No items found.

Useita eri yrityksiä

Aikaisempia referenssejä

Mistä vastasin:
Esitemateriaalit
Graafinen ilme
Pakkaussuunnittelu
Kuvausjärjestely
Kuvaussuunnittelu
Kuvitukset

Visuaalinen viestintä on minulle ominainen tapa ilmaista itseäni. Innostun kiteyttämisestä ja hahmottelen mielelläni systeemiä selkeyttäviä kuvioita, joista on apua esimerkiksi konseptin suunnittelussa ja brändistrategiaa luotaessa.



Yksi yhteinen nimittäjä kaikille töilleni on halu ymmärtää syvällisesti asiakkaan liiketoimintaa. Ymmärryksen pohjalta pyrin suunnittelemaan markkinointiviestintää, joka ratkaisee asiakkaan ongelman laadukkaasti ja raikkaasti.

Olen toiminut graafisena suunnittelijana, AD:nä ja projektipäällikkönä mainostoimistossa yli kymmenen vuotta, rakennusliikkeen markkinointivastaavana kolmen vuoden ajan ja nyt viimeiset seitsemän vuotta yrittäjänä. Työni on sisältänyt niin brändi- ja konseptisuunnittelua, graafista suunnittelua kuin sisällön suunnittelua moniin eri kanaviin.



Tiia-Leenan keskeiset vahvuudet:


• Strateginen näkemys markkinoinninsuunnitteluun ja toteutukseen.

• Taito luoda näyttäviä, yhtenäisiä ja brändiarvoa kasvattavia visuaalisia
ilmeitä ja ytimekästä viestintää.

• Kaiken kehittämisen keskiössä on asiakaslähtöisyys ja tuloksellisuus.

• Vahva toimialakokemus rakennus- ja elintarvikealalta.

Kokemus lyhyesti:



• 20 vuoden monipuolinen kokemus brändimarkkinoinnin, visuaalisen ilmeen ja sisällön suunnittelusta.

• Suunnitteli Fodelian yritysilmeen ja markkinointimateriaalit (Fodelia voitti European Small and Mid-Cap Awards 2020-kilpailun Rising Star -sarjan.)

• Suunnitteli Parhaat sijoittajasivut FirstNorth-sarjan 2020 voittaneen Fodelian sivuston.

• Vastasi Jukkatalon brändiuudistuksesta ja markkinointiviestinnästä talon ulkopuolisena mainostoimistona Jukkatalon voimakkaan kasvun aikana 2015-2019.

• Muurametalojen markkinointivastaavana 2011-2014.

• Muita rakennusalan referenssejä: Perustava, Rakennus-Hanka, Tiivi, Pihla, Mammuttikoti ja Sanka.

• Elintarvikealan referenssejä: Porin Leipä, Sarpi, Huhtahyvät, Juustoportti ja Kalatori.

• Irti-asiakaslehden taitto, joka voitti Suomen postin järjestämän Vuoden asiakaslehti -kilpailun 2003.

No items found.

Katso myös muita töitä

Heräsikö ajatuksia tai kysymyksiä?
Lähetä viestiä tai soita niin jutellaan lisää!

Kiitos viestistäsi. Se on lähetetty.
Tapahtui virhe, kun viestiäsi yritettiin lähettää. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää sähköpostia

tiia-leena@cuvio.fi

tai soittaa

0407338622