Yritykselle haluttiin uudet verkkosivut, joilla olisi aiempaa vahvemmin esillä kaksi teemaa: Sivuston löytyminen Google-hakukoneen kautta ja asiantuntijuuden vahvistaminen.
Sessans' ald:lla tehtiin avainsanatutkimus, jonka pohjalta laadittiin sisältösuunnitelma ja sivuston rakenne. Tämä tukee sivuston löytymistä niillä sanoilla, joilla tietoa etsitään. Sen jälkeen sivulle luotiin visuaalisesti selkeä ja miellyttävä ilme, joka saa sivuilla kävijän viihtymään sivuilla. Kun googleystävällisen sisällön rakenteet olivat valmiit, tuotettiin laadukasta ja avainsanatutkimuksen mukaista sisältöä.
Sivustolla on yksilöityjä sivun katseluita lähemmäs kolme sataa joka päivä. Sivusto on kerännyt hyvää palautetta kävijöiltä sivustolta saatavan informaation laadusta sekä erityisesti asiakastarinoista, jotka havainnollistavat hyvin elämää tämän rodun parissa. Aidot kuvat kasvattajien koirista ja pentujen hoidosta lisäävät aitoutta, yksilöllisyyttä ja luottamusta.