Viestinnän suunnittelu

Viestinnän merkitys maineen syntymisessä on suuri.
Sen vuoksi viestintää kannattaa suunnitella tavoitteellisesti ja yhtenäisesti. Haluttu äänensävy ja tapa puhua on tärkeä määritellä siten, että ne saavuttavat mahdollisimman mutkattomasti teille tärkeät ihmiset.

Yhtenäinen viestintä luo ammattimaisen mielikuvan yrityksestänne

Millainen yrityksenne on, keitä se haluaa puhutella ja mitä hyötyä se tarjoaa? Mitä arvoa se vastaanottajalle, omistajalle tai työntekijälle haluaa välittää?

Viestinnän suunnittelua helpottaa kun ydinasiat on selkeitä. Tällöin jokaista artikkelia tai postausta kirjoitettaessa ei tarvitse keksiä "pyörää" uudelleen.

Autamme luomaan viestintäänne brändinne mukaisen tavan puhua. Tarjoamme laadukasta sisällönsuunnittelua yhdessä kumppaniverkostomme kanssa.

Lue lisää
Vähemmän

Markkinointiviestinnän suunnittelu

Markkinointiviestinnän suunnittelussa on kriittisen tärkeää ymmärtää kohderyhmää ja sen tarpeita sekä tavoitteet, jotka halutaan viestinnällä saavuttaa. Jotta kohderyhmä tavoitetaan, on tärkeää tuntea kohderyhmälle tärkeät viestintäkanavat.

Viestinnän sisältö suunnitellaan siten, että se on linjassa yrityksen brändin kanssa ja puhuttelee kohderyhmää tavoitteiden mukaisesti. Markkinointiviestinnän suunnittelussa on tärkeää myös seurata ja mitata viestinnän vaikutuksia ja tehdä tarvittaessa muutoksia. Tämä auttaa varmistamaan, että markkinointiviestintä on tehokasta ja tukee yrityksen tavoitteita.

Lue lisää
Vähemmän

Kuvasuunnittelu osana visuaalista viestintää

Se, millaisia kuvia yrityksenne markkinointiviestinnässä käyttää vaikuttaa siihen millaista tunnelmaa kuvilla voidaan saavuttaa.

Kuvamaailman suunnittelussa voidaan ottaa huomioon eri käyttötarkoitukseen tulevat kuvat ja tehdä suunnitelma siitä, missä tilanteessa käytetään ostokuvia, ammattikuvaajaa, kuvituksia jne.. Eri kuvalähteitäkin hyödyntäen on mahdollista luoda yhtenäinen ilme viestintään.

Tarjoan kuvasuunnittelua ja tarvittaessa kuvausohjausta. Teen yhteistyötä useampien ammattilaiskuvaajien kanssa.

Teen yhteistyötä useampien ammattivalokuvaajien kanssa, joiden kanssa meillä on jo kokemusta yhteistyöstä. Olen avoin myös uusille yhteistyökumppaneille!

Lue lisää
Vähemmän

Varaa ilmainen 30 minuutin bränditarkastus

Onko brändinne ydin hukassa? Kaipaatteko ammattilaisen näkemystä siitä, mihin suuntaan brändiä kannattaisi kehittää seuraavaksi?

Merkkejä tarkastuksen tarpeesta:

  • Pääviestiä ei ole tai niitä on liikaa
  • Brändin hampaat tuntuvat olevan pesun tarpeessa ja tukkakin hapsottaa
  • Viestinnän tyyli kaipaa selkeyttä ja uutta tulta
  • Markkinointiviestinnän teettäminen tuntuu hankalalta

Varaa nyt aika ilmaiseen 30 minuutin brändin tarkastukseen. Teemme myös kattavampia brändiauditointeja.

Varaa aika tästä

Brändin tarkastuksessa tutustumme tilanteeseenne lyhyen haastattelun pohjalta ja annamme arvion siitä, missä on akuuteimmat kehittämiskohteet ja mikä taas on kunnossa.

Yrityksenne tarpeisiin räätälöidyssä laajemmassa brändiauditoinnissa pureudumme yrityksenne tilanteeseen tarkemmin ja annamme yksityiskohtaisemman toimintaohjeen brändin kirkastamiseksi. Auditointiin voidaan sisällyttää myös kilpailija-analyysi tai kohderyhmäanalyysi.

Ota yhteyttä!

Lue lisää
Vähemmän

Heräsikö ajatuksia tai kysymyksiä?
Lähetä viestiä tai soita niin jutellaan lisää!

Kiitos viestistäsi. Se on lähetetty.
Tapahtui virhe, kun viestiäsi yritettiin lähettää. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää sähköpostia

tiia-leena@cuvio.fi

tai soittaa

0407338622

5 syytä valita Cuvio:

1

Brändisuunnittelun ammattilainen

20 vuoden kokemus brändisuunnittelusta ja sen jalkauttamisesta päivittäiseen markkinointiviestintään.

2

Kokonaisuuksista yksityiskohtiin

Cuviolla on taito nähdä metsä puilta ja luoda ytimekästä ja brändiä vahvistavaa viestintää.

3

Palkittu
käden jälki

Cuvio tietää, miten brändille luodaan asiakasta puhutteleva sielu ja visuaalinen ilme.

4

Ihminen
on tärkein

Puhuttelevan viestinnän ja ilmeen suunnittelu lähtee kiinnostuksesta ihmisen mieleen ja motiiveihin.

5

Yhdessä olemme vahvempia

Luottamus, selkeät roolit
ja samaan maaliin pelaaminen mahdollistavat onnistumisen. Cuvio on avoin ja joustava viestinnän kumppani tai
osa tiimiänne.