Viestintäsuunnitelma auttaa kohdentamaan viestin oikein
Millainen yrityksenne on, keitä se haluaa puhutella ja mitä hyötyä se tarjoaa? Mitä arvoa se vastaanottajalle, omistajalle tai työntekijälle haluaa välittää? Viestintäsuunnitelmassa kirkastatetaan yrityksen päälupaukset ja laaditaan suunnitelma siitä, miten eri kohderyhmiä puhutellaan.
Viestintäsuunnitelma tehdään usein brändistrategian pohjalle, mutta se voidaan luoda myös hybridimallina, jossa on sekä brändistrategian aineksia että tarkennettu suunnitelma siitä, miten eri kohderyhmille viestitään missäkin kanavassa.

Sisällön suunnittelussa tärkeintä puhutella kohderyhmää ja vahvistaa brändinne lupausta
Luomme viestinnän sisällöt ammattimaisesti ja aiheeseen perehtyen. Huolehdimme siitä, että viestinnän äänensävy ja sisältö ovat linjassa yrityksen brändilupauksen kanssa ja että teksti puhuttelee kohderyhmää tavoitteiden mukaisesti.
Huolehdimme siitä, että sisältö on hakukoneystävällistä, jotta se saavuttaa teille oikeat ihmiset.
Kauttamme saat:
• Blogit
• Artikkelit
• Uutiskirjeet
• Mainostekstit
