Yhtenäinen viestintä luo ammattimaisen mielikuvan yrityksestänne
Millainen yrityksenne on, keitä se haluaa puhutella ja mitä hyötyä se tarjoaa? Mitä arvoa se vastaanottajalle, omistajalle tai työntekijälle haluaa välittää?
Viestinnän suunnittelua helpottaa kun ydinasiat on selkeitä. Tällöin jokaista artikkelia tai postausta kirjoitettaessa ei tarvitse keksiä "pyörää" uudelleen.
Autamme luomaan viestintäänne brändinne mukaisen tavan puhua. Tarjoamme laadukasta sisällönsuunnittelua yhdessä kumppaniverkostomme kanssa.

Markkinointiviestinnän suunnittelu
Markkinointiviestinnän suunnittelussa on kriittisen tärkeää ymmärtää kohderyhmää ja sen tarpeita sekä tavoitteet, jotka halutaan viestinnällä saavuttaa. Jotta kohderyhmä tavoitetaan, on tärkeää tuntea kohderyhmälle tärkeät viestintäkanavat.
Viestinnän sisältö suunnitellaan siten, että se on linjassa yrityksen brändin kanssa ja puhuttelee kohderyhmää tavoitteiden mukaisesti. Markkinointiviestinnän suunnittelussa on tärkeää myös seurata ja mitata viestinnän vaikutuksia ja tehdä tarvittaessa muutoksia. Tämä auttaa varmistamaan, että markkinointiviestintä on tehokasta ja tukee yrityksen tavoitteita.

Kuvasuunnittelu osana visuaalista viestintää
Se, millaisia kuvia yrityksenne markkinointiviestinnässä käyttää vaikuttaa siihen millaista tunnelmaa kuvilla voidaan saavuttaa.
Kuvamaailman suunnittelussa voidaan ottaa huomioon eri käyttötarkoitukseen tulevat kuvat ja tehdä suunnitelma siitä, missä tilanteessa käytetään ostokuvia, ammattikuvaajaa, kuvituksia jne.. Eri kuvalähteitäkin hyödyntäen on mahdollista luoda yhtenäinen ilme viestintään.
Tarjoan kuvasuunnittelua ja tarvittaessa kuvausohjausta. Teen yhteistyötä useampien ammattilaiskuvaajien kanssa.
Teen yhteistyötä useampien ammattivalokuvaajien kanssa, joiden kanssa meillä on jo kokemusta yhteistyöstä. Olen avoin myös uusille yhteistyökumppaneille!

Varaa ilmainen 30 minuutin bränditarkastus
Onko brändinne ydin hukassa? Kaipaatteko ammattilaisen näkemystä siitä, mihin suuntaan brändiä kannattaisi kehittää seuraavaksi?
Merkkejä tarkastuksen tarpeesta:
- Pääviestiä ei ole tai niitä on liikaa
- Brändin hampaat tuntuvat olevan pesun tarpeessa ja tukkakin hapsottaa
- Viestinnän tyyli kaipaa selkeyttä ja uutta tulta
- Markkinointiviestinnän teettäminen tuntuu hankalalta
Varaa nyt aika ilmaiseen 30 minuutin brändin tarkastukseen. Teemme myös kattavampia brändiauditointeja.
Brändin tarkastuksessa tutustumme tilanteeseenne lyhyen haastattelun pohjalta ja annamme arvion siitä, missä on akuuteimmat kehittämiskohteet ja mikä taas on kunnossa.
Yrityksenne tarpeisiin räätälöidyssä laajemmassa brändiauditoinnissa pureudumme yrityksenne tilanteeseen tarkemmin ja annamme yksityiskohtaisemman toimintaohjeen brändin kirkastamiseksi. Auditointiin voidaan sisällyttää myös kilpailija-analyysi tai kohderyhmäanalyysi.
