No items found.

Case Norre Työterveys Oy

Start-up yrityksen brändistrategia, arvolupaus ja markkinointiviestintä

Mistä vastasimme:
Brändistrategia
Kuvamaailman valinta
Nettisivut
Toimitilan viestintäkonsepti

Lähtötilanne:

Uusi start-up yhtiö tarvitsi apua laadukkaan ja erottuvan brändin rakentamiseen. Lisäksi yrityksellä oli tarve nettisivuille, jotka toisi tehoa erityisesti rekrytointimarkkinointiin sekä auttaisi sidosryhmien hankinnassa.

Mitä teimme:

Loimme yritykselle liiketoimintasuunnitelman mukaisen brändistrategian. Yhtenäinen viestinnällinen perusta ja selkeä arvolupaus helpottivat yhtenäisen tarinan luomisessa. Tämän pohjalta oli luontevaa tehdä rekrymarkkinointivaiheen nettisivut ja markkinointiviestintää. Yhteistyössä asiakkaan kanssa koostimme myyntiesittelyt eri kohderyhmille. Toimitilan sisustussuunnitteluvaiheessa olimme mukana luomassa toimitilan viestinnällistä konseptia ja toteutusta.

Kuinka työ eteni:

Norren brändistrategia luotiin yhteistyössä työpajojen ja kyselyjen pohjalta. Alkukartoituksessa tutustuttiin markkinaan, asiakkaisiin ja heidän motiiveihinsa sekä tehtiin tiivis kilpailija-analyysi. Liiketoimintasuunnitelman läpikäynnin ja SWOT-analyysin pohjalta loimme yhdessä yrityksen vision, mission, arvot ja strategian kulmakivet. Kaikki koottiin yksiin kansiin brändikäsikirjaksi, joka toimii oppaana kaikissa viestintätilanteissa.

Yksi strategian keskeisin tehtävä oli kiteyttää yrityksen arvolupaus. Työterveys koostuu monista eri tekijöistä niin fyysisestä kuin psyykkisestä terveydestä, sosiaalisista suhteista, työn sisällöstä ja työkulttuurista. Norre tuo hyvän elämän eri palaset osaksi toimivaa työterveyshuoltoa. Yritys lupaa hoitaa yksilöä ja koko työyhteisöä kokonaisvaltaisesti.

Norre onkin yrityksen tärkein kumppani ja hyvinvoinnin tekijä.

Norren päämääränä on saada suomalaiset voimaan työelämässä loistavasti. He erottuvat täysin uudella työterveyskonseptilla, joka antaa avaimet niin yksilön kuin organisaation työhyvinvoinnin systemaattiseen kehittämiseen. Uuden konseptin ohella palvelun sydämessä on uusi järjestelmäkokonaisuus. Norren motto on: ”Se joka huolehtii ihmisestä, voittaa aina”. Työssä jaksaminen on yksilön, yrityksen ja työterveyshuollon yhteisellä vastuulla ja samalla tie menestykseen.

Mitä saavutimme?

Uskottavan startin aikaansaamiseksi oli tärkeä luoda perusta yhtenäiselle viestinnälle. Ammattimainen viestintä helpotti uusien norrelaisten rekrytointia ja sidosryhmien motivoitumista ja sitouttamista. Sivuston ja aktiivisen rekrytointimarkkinoinnin avulla yhtiö on saanut osaavia ja saman vision jakavia ammattilaisia riveihinsä ja yhtiö on valmis avaamaan ovensa toiminnan alkaessa.

Tutustu Norren sivuihin tästä

Yhteistyössä: Maria Rautio / Paperilintu

No items found.

Katso myös muita töitä

Heräsikö ajatuksia tai kysymyksiä?
Lähetä viestiä tai soita niin jutellaan lisää!

Kiitos viestistäsi. Se on lähetetty.
Tapahtui virhe, kun viestiäsi yritettiin lähettää. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää sähköpostia

tiia-leena@cuvio.fi

tai soittaa

0407338622