No items found.

Case Alltid Oy

Brändistrategia,  yritysilme ja nettisivut

Mistä vastasin:
Brändistrategia
Logon suunnittelu
Kuvamaailman valinta
Nettisivut
Sisällön suunnittelu
Sisällön tuotanto

Alltidilla on unelma muuttaa niin kotien kalusteremontointi kuin projektikohteidenkin kalusteasennus helpoksi ja iloa tuottavaksi tapahtumaksi. Kalusteasennuksen teettämisen ei tarvitse olla pelottavaa. Se voi olla helppoa, jopa hauskaa!

Arvolupas viestii laadusta ja hyvästä palvelusta

Cuvio loi Alltidille arvolupauksen, joka viestii palvelulupauksesta: Aina laatua. Valmiiksi asti. Alltid käyttää asennuksissaan kotimaisia ja laadukkaita AINA-kalusteita. Sillä on vuosien kokemus projektijohtamisesta, remonteista ja asiakaspalvelusta niin Suomessa kuin Norjassa. Yrityksellä onkin hyvät edellytykset lunastaa palveulupaus. Helppoudesta ja iloisesta remontin teettämisestä viestitään kautta linjan Alltidille luomamme brändistrategian mukaisesti.

Graafinen ilme ja verkkosivustot

Loimme yritykselle myös graafisen ilmeen, jossa kohtaavat skandinaavinen tyylikkyys ja tekemisen hauskuus. Mustan ja murretun vihreän rinnalle valitsimme tehosteväriksi aprikoosin oranssin, joka tuo energiaa ja iloa viestinnän ilmeeseen. Sivusto on alkuvaiheessa suppea, joten teksteillä ja kaikilla valituille elementeillä on erityisen paljon merkitystä.

No items found.

Katso myös muita töitä

Heräsikö ajatuksia tai kysymyksiä?
Lähetä viestiä tai soita niin jutellaan lisää!

Kiitos viestistäsi. Se on lähetetty.
Tapahtui virhe, kun viestiäsi yritettiin lähettää. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää sähköpostia

tiia-leena@cuvio.fi

tai soittaa

0407338622